Lâf-ı Buğra – Sokağın Çocukları Şarkı Sözleri

Lâf-ı Buğra’nın, 3 Adım Müzik etiketiyle yayınlanan “Sokağın Çocukları” isimli tekli çalışması, video klibiyle netd müzik’te.

Söz: Lâf-ı Buğra
Müzik: Lâf-ı Buğra
Düzenleme: Lâf-ı Buğra
Yönetmen: Lâf-ı Buğra Kamera: Barış Başar Baydemir

netd müzik’te bu ay http://bit.ly/nd-buay
Yeni Hit Şarkılar http://bit.ly/nd-hit
Türkçe Rap http://bit.ly/nd-turkcerap

“Sokağın Çocukları” şarkı sözleri ile

*Nakarat x2*
Durdurun dünyayı pusu kuracak düşman,
Yolun sonu kim pişman?
Bize caka satan bak oğlum kesişecek yollar!
Dosta yüz verince oldu düşman!
*nakarat x2*

Biz sokağın çocuklarıyız üstümüze kimse boş gelmiyo lan!
Ciğerimi sökseler acımaz dostu düşman görünce olmuyo yar,
Kardeşlik sevgisini bahane edinen çok insan gördüm,
Çakal olan kalabalığa güvenirken kimsesi kalmamış insan oluyor aslan!

Bir derdi veren yarabbi veriyor dermanı buna hiç şüphe yok,
İnsanın en iyi doktoru kendisi oluyor bazen sonrası yok,
Yola çıktığını yolda değişenler oluyorlar boktan bir adam,
Evime çok polis geldi birader doğru oluncada sonu hüsran

Gücü yetmiyo kimse söndüremez ölsemde küllerimden doğdum,
Durdurak kimse bilmiyor masumdum yargısız infaz gördüm,
Ah ettim düşmana dostuma dert anlattım çok son gördüm,
Vah etsen faydası yok artık intikam almaya geri döndüm

*nakarat x2*
Durdurun dünyayı pusu kuracak düşman,
Yolun sonu kim pişman?
Bize caka satan bak oğlum kesişecek yollar!
Dosta yüz verince oldu düşman!
*nakarat x2*

Şükrettim yokluğun en dibindeyim yine ben şükrettim,
Vazgeçtim yaşamaktan doğru olandan hiç vazgeçmedim,
Sokak çocuğunun hayaline gülüp eğlenen zengin oluyo bravo,
Sikmişim bu dünyanın adaleti çöpte ekmek arayana yetiyor

Yarama melhem olmuyor ki birşey hastayım arayan soranda yok,
Yanlızlık asil olandır etraf dolu bak yanında kimsede yok,
Kardeş selamında aradığım o sevgiyi bana çok görüyorlar,
Helal alınteriyle geliyorsa haramı gösteren bir pusulada yok

Herkes cellat baş kesiyor kelle koltukta hiç haberide yok,
Kuru sıkı mermisi bel altı abisi boş gezenin boş kovanıda çok,
Sokak çocuğunun hayaline gülüp eğlenen zengin oluyo bravo,
Sikmişim bu dünyanın adaleti çöpte ekmek arayana yetiyor

*nakarat x2*
Durdurun dünyayı pusu kuracak düşman,
Yolun sonu kim pişman?
Bize caka satan bak oğlum kesişecek yollar!
Dosta yüz verince oldu düşman!
*nakarat x2*

Facebook http://bit.ly/nd-f
Twitter http://bit.ly/nd-tw
Instagram http://bit.ly/nd-ins
YouTube http://bit.ly/nd-yt

Related Posts

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir