Bilgi – Mavi Şarkı Sözleri

Bilgi’nin, 3 Adım Müzik etiketiyle yayınlanan “Mavi” isimli tekli çalışması, video klibiyle netd müzik’te.

Söz: Bilgi
Müzik: Baki Coşgun
Düzenleme: Mix & Mastering: Baki Coşgun
Yönetmen: Yusuf Şen
Beat: Baki Coşgun
Artwork: Baki Coşgun
Görüntü Yönetmeni: Tayyib Serince
Kurgu: Yusuf Şen
Yardımcı Yönetmen: Tayyib Serince
Işık: Yusuf Şen
Yürütücü Yapımcı: Mehmet Emin Baş
Colorist: Yusuf Şen
Title Design: Baki Coşgun
Konsept: Yusuf Şen
Oyuncular: Ömer Faruk Şen, Muhammed Efe Baykara

netd müzik’te bu ay http://bit.ly/nd-buay
Yeni Hit Şarkılar http://bit.ly/nd-hit
Türkçe Rap http://bit.ly/nd-turkcerap

“Mavi” şarkı sözleri ile

INTRO

(Ey, Caroline, run it bro. Turn me up on the headphones a little bit. Oh, yeah. Oh yeah, Let’s go!)

NAKARAT

Çok fazla mücadele vermek mukavemet çıkarın bana pes etmem yok (Yok)
Hayalller büyük ve seçimler çok wraithin yıldızlarından zıplıcam hoe (Zıplicam hoe)
İnanç var sonsuz insanlar averaj sanar sonra çıkıcam dicem la noldu? (Dicem lan noldu)
Nefret ve kıskançlık bağlamaz beni önümüze çıkarsan kaybetcen olum (Olum)

Nolcak sonu, umrumda mı değil nolcak sonum (Ah)
Ortağa dedim ve yolladı soundu, birlikte pişirdik dehamız doğdu
Hızım çağırıştırır Husain Boltu, mermiyi atarım getir sen coldu (Ah)
Sütümü içerim baileysle dostum, çok fazla tarzım bak her yer su oldu
Gerçekten doğru, gerçekten doğru

VERSE 1

Şehrim philly ben de meek gibi oldum, (Philth) Michael Jordan asla yenilmem doğru (Ah)
Givenchy Fendi dreamin drippin all over
Yukarı doğru, ortaklar tırmanır yukarı doğru, çemkirsin kaltaklar alçakça olsun
Motive oldum, 5 metre kare stüdyom sözlerimin menzili sonsuz
Bilgeyim doğru, karanlıkta bazen ışık da oldum (Işık da)
Piyasa çok alçak gerçekten soğudum
Rap oyununa mesih gibi doğdum, doğru
Düşük zekalar teşkil etmez sorun, barlar benim size dönüşüm oldu
İstediğim saygı alıcam onu (Alacam)
Üstünüm kabul etcen işte bu doğru

NAKARAT

Çok fazla mücadele vermek mukavemet çıkarın bana pes etmem yok (Yok)
Hayalller büyük ve seçimler çok wraithin yıldızlarından zıplıcam hoe (Zıplicam hoe)
İnanç var sonsuz insanlar averaj sanar sonra çıkıcam dicem la noldu? (Dicem lan noldu)
Nefret ve kıskançlık bağlamaz beni önümüze çıkarsan kaybetcen olum (Olum)

Nolcak sonu, umrumda mı değil nolcak sonum (Ah)
Ortağa dedim ve yolladı soundu, birlikte pişirdik dehamız doğdu
Hızım çağırıştırır Husain Boltu, mermiyi atarım getir sen coldu (Ah)
Sütümü içerim baileysle dostum, çok fazla tarzım bak her yer su oldu
Gerçekten doğru, gerçekten doğru

VERSE 2

Değiştim flowu götündeyim işin bırakmam (doğru)
Ortak dinledi ve patladı (oww)
Baslar bak vuruyo öldürdüm (onu)
Güvenmedin bana çok yazık (oldu)
Mc Nuggetsin üstüne acı sos (koy)
Her gece güzel doyuyorum (oww)
YFN lucci gibi sanki (wow)
Şimdiyse X’im ister beni (nolur)
Artık yolumu kat (baya bi oldu)
Kokteylin içine buzumu (koy)
Hayaller dönüşür gerçeğe (oww)
Çıldırsın nefret edenlerim (olsun)
Arkama bakmam asla bundan (sonra)
Yaparsam inan ki her şarkım (patlar)

NAKARAT

Çok fazla mücadele vermek mukavemet çıkarın bana pes etmem yok (Yok)
Hayalller büyük ve seçimler çok wraithin yıldızlarından zıplıcam hoe (Zıplicam hoe)
İnanç var sonsuz insanlar averaj sanar sonra çıkıcam dicem la noldu? (Dicem lan noldu)
Nefret ve kıskançlık bağlamaz beni önümüze çıkarsan kaybetcen olum (Olum)

Nolcak sonu, umrumda mı değil nolcak sonum (Ah)
Ortağa dedim ve yolladı soundu, birlikte pişirdik dehamız doğdu
Hızım çağırıştırır Husain Boltu, mermiyi atarım getir sen coldu (Ah)
Sütümü içerim baileysle dostum, çok fazla tarzım bak her yer su oldu
Gerçekten doğru, gerçekten doğru
OUTRO

Doğru, kaybetçen olum, çıkarsan kaybetçen olum.
Önüme çıkarsan kaybetçen olum. Gerçekten doğeu.
Bilgeyim gerçekten doğru. Önüme çıkarsan kaybetçen doğru.
Etçen doğru. Nefret edenlerim çıldırcak doğru.

Facebook http://bit.ly/nd-f
Twitter http://bit.ly/nd-tw
Instagram http://bit.ly/nd-ins
YouTube http://bit.ly/nd-yt

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *